Projectes

CURS 2024 - 2025

 

PORTES OBERTES

El proper dissabte dia 20 d'abril obrirem l'escola a totes aquelles famílies que vulgueu venir a cnoneixe'ns i compartir amb nosaltres un matí a l'escola. Podeu consultar el cartell de la jornada clicant aquí

D'altra banda us informem que, la jornada es desenvoluparà el dissabte dia 20 d'abril de 9:30 h a 13 h. Durant aquestes hores podreu visitar els espais de l'escola acompanyats de diferents membres de l'equip educatiu del centre en grups reduïts, resolent tots aquells dubtes, angoixes, neguits... que tingueu sobre com és el dia a dia a l'escola, les rutnies i els hàbits que duem a terme... i tot allò que se us acudeixi.

Aquest espai està obert als infants, ja que hi trobareu propostes i materials adreçats als més petits de la casa!!

D'altra banda, a les 9:30 h i a les 11:45 h (amb cita prèvia), hi haurà sessions informatives on compartirem el projecte educatiu de l'escola, el nostre concepte d'infant, el procés de preinscripció i matrícula, així com les dates a tenir presents del procés de preinscripció i matrícula i la documentació que caldrà aportar. 

Aquest espai està pensat i adreçat als adults. 

CITA PRÈVIA: Per reservar l'hora de la vostra visita caldrà que us poseu en contacte amb l'escola, a través del telèfon 937.937.388 (de 9 h a 13 h i de 15 h a 17 h) o del correu electrònic lapetjada@gusam.cat comentant-nos l'hora escollida, el nombre de persones que assistireu a la sessió i el nom i la data de naixement de l'infant.

A banda, per anar obrint boca podeu fer un petit tastet dels espais i materials de l'escola a través d'aquest vídeo que hem gravat. Esperem que us agradi!!

 

DOSSIER INFORMATIU

A partir del dilluns 22 d'abril trobareu disponible el dossier informatiu pel proper curs 2024-2025 i que distribuirem en format paper durant la jornada de portes obertes.

De moment, compartim la carta de la gratuïtat de l'escolaritat per als infants d'I2, nascuts l'any 2022.

 

CALENDARI DEL PROCÉS

 

DATA

Publicació de l'oferta de places

3 de maig

Període de preinscripcions

del 8 al 21 de maig

Publicació del llistat provisional

31 de maig

Període de reclamacions

del 3 al 7 de juny

Número de desempat i publicació d'aquest**

11 de juny a les 10 h

Publicació del llistat d’admesos i llista d’espera

(si s’escau)

17 de juny

Període de matrícula

del 17 al 25 de juny

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

** El sorteig, si s'escau, serà públic i s'emetrà en directe a les xarxes socials de l'escola.

 

PREINSCRIPCIÓ

- Per poder participar en la preinscripció i escolaritzar un infant en el centre cal que l'infant tingui com a mínim 16 setmanes a l'inici del curs escolar.

- Cal omplir la sol·licitud de preinscripció en el següent enllaç i dins del període establert:

https://www.kindertic.com/ca/preinscripcions/112-petjada (aquest enllaç no estarà en funcionament fins a les dates de preinscripció)

- No cal imprimir la sol·licitud de preinscripció, ja que aquesta arriba telemàticament a l'escola.

- Per tal do formalitzar correctament la preinscripció cal aportar la documentació acreditativa, dins el termini indicat. Per agilitzar el procés demaneu cita prèvia al telèfon: 937.937.388 (a partir del dia 22 d'abril)

- Només es pot presentar una sol·licitud de preinscripció per infant i municipI.

 

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA

En tots els casos que aportar la següent documentació:

- Certificat electrònic de la inscripció de naixement o el llibre de família o altres documents relatius a la filiació.Si l'infant es troba en situació d'acolliment en família o institució, la resolució d'acolliment del Departament de Drets Socials.

- Original del DNI de la persona sol·licitant (pare, mare, tutor/a legal o guardador/a de fet) o, si la persona sol·licitant és estrangera, de la targeta de residència on consta el NIE o del passaport. Si es tracta d'estrangers comunitaris, el document d'identitat del país membre de la Unió Europea

CRITERIS DE PRIORITAT

A) Existència de germans escolaritzats al centre. Barem: 50 punts. No s'ha d'adjuntar cap document acreditatiu (S'entén que un alumne/a té germans escolaritzats al centre quan aquests ho estan en el moment de presentar la sol·licitud de preinscripció). 

B) Proximitat del domicili habitual de l'alumne/a al centre o, si escau, proximitat del lloc de treball del pare o mare, tutor/a legal o guardador/a de fet.

- Quan el domicili habitual es troba a la zona educativa del centre: Barem: 30 punts. Les dades de residència s'obtenen electrònicament del padró municipal. No s'ha d'adjuntar cap document acreditatiu.

- Quan a instància del pare o mare, tutor/a legal o guardador/a de fet es pren en consideració, l'adreça del lloc de treball d'un d'ells i aquesta és dins la zona educativa del centre: Barem: 20 punts. Cal adjuntar el contracte laboral o un certificat emès per a aquest efecte per l'empresa. En el cas de treballadors en règim d'autònoms, es té en compte el domicili acreditat a l'Agència Tributària mitjançant el formulari de la declaració censal d'alta, modificació i baixa en el cens d'obligats tributaris (model 036 o 037)

c) Renda anual de la unitat familiar (ajut de la renda garantida de ciutadania). Barem: 15 punts.  Adjuntar la documentació acreditativa de ser beneficiari/ària de la prestació econòmica de la renda garantida de ciutadania.

CRITERIS COMPLEMENTARIS

A) Discapacitat de l'alumne/a, pare o mare, tutor/a legal o germans (de grau igual o superior al 33 %).  Barem:15 punts. Adjuntar la targeta acreditativa vigent de la discapacitat.

B) Quan el pare o mare o tutor/a legal treballa en el centre, en el moment de presentar la sol·licitud. Barem:10 punts. No s'ha d'adjuntar cap document acreditatiu.

c) Família nombrosa. Barem:10 punts. Cal adjuntar el títol vigent de família nombrosa.

D) Família monoparental. Barem:10 punts. Cal adjuntar el títol vigent de família monoparental.

E) Pel fet que l'alumne/a hagi nascut en un part múltiple. Barem: 10 punts. Cal aportar el certificat electrònic de la inscripció de naixement o llibre de família.

F) Pel fet que l'alumne/a es trobi en situació d'acolliment familiar. Barem: 10 punts. Cal adjuntar la resolució d'acolliment del Departament de Drets Socials.

G) Víctima de violència de gènere o terrorisme. Barem: 10 punts. S'acredita per qualsevol dels mitjans establerts a l'article 23 de la Llei orgànica 1/2004, de 28 de desembre, de mesures de protecció integral contra la violència de gènere. La condició de víctima de terrorisme s'acredita amb el certificat que emet la Subdirecció General de Suport a Víctimes del Terrorisme del Ministeri de l'Interior.

 

 

MATRÍCULA 

- Les famílies dels infants admesos han de formalitzar la matrícula en les dates establertes. 

- Les famílies dels infants que no formalitzen la matrícula en el període establert es considera que renuncien a la plaça adjudicada, llevat que es produeixi un endarreriment per causes justificades.

 

DOCUMENTACIÓ ACREDITATIVA

A més de la documentació que es presenta amb la sol·licitud de preinscripció, per formalitzar la matrícula cal presentar la documentació següent:

- El carnet de vacunacions, on constin les dosis rebudes amb les dates corresponents. Quan no es tingui el carnet de vacunacions, s'ha de presentar un certificat mèdic oficial.

Si l'infant no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu.

- El DNI renovat amb la nova adreça, si no es va poder presentar amb la sol·licitud de preinscripcióProperament compartirem les dates i la documentació necessàries per dur a terme la matrícula a l'escola bressol. 

 

 

CURS 2023 - 2024

 

MATRÍCULA VIVA 

Durant el curs l'escola continua oferint la possibilitat de la matrícula viva per a les places que resten vacants a l'escola.Per tant, es podrà tramitar la matrícula a l’escola en qualsevol moment del curs.

L'únic requisit que cal tenir en compte és: “Per accedir a l'escola bressol el nen o la nena ha de tenir com a mínim 16 setmanes a l'inici del curs 2023–2024. Si el centre té vacants al llarg del curs, pot admetre infants a partir del moment que compleixen 16 setmanes.”

Per consultar la disponibilitat de les places us podeu posar en contacteamb nosaltres a través del correu electrònic: lapetjada@gusam.cat o bé a través del nostre telèfon 937.937.388. 

En el cas de no disposar de places en el grup sol·licitat ens podeu fer arribar la següent instància per correu electrònic o presencialment a l'escola.

Full d'instància 

 

DOCUMENTS PER TRAMITAR LA MATRÍCULA

Per tramitar la matrículà caldrà que us descarregueu aquests documents i el porteu impresos el dia que vingueu a l'escola per tramitar la matrícula. Aquests documents són:

   - Full de matrícula

   - Quotes i llençol

   - Carta de compromís educatiu

   - Autoritzacions LOPD i altres

   - Autoritzacions de recollida de l'infant

   - Autoritzacions de recollida de l'infant per part d'un menor

   - Autorització subministrament de Paracetamol

   - Inscripció a l'AFA

A banda dels documents que heu trobat al llistat cal aportar:

- DNI o NIE de la mare, el pare o els tutos legals.

- Llibre de família o document acreditatiu de la filiació.

- Targeta sanitària i llibre de vacunes de l'infant (Si l’infant no ha estat vacunat per indicació mèdica o per altres circumstàncies, cal presentar un certificat mèdic oficial justificatiu).

- 3 fotografies mida carnet i 1 de mida cartera de l'infant.

GUSAM s.a. va ser declarada administració actuant per part de l'Ajuntament d'Arenys de Munt en data 24 de juliol de 2008.

Actualment es troben aprovats inicialment tant el projecte de reparcel·lació com el d'urbanització.

Es poden veure algunes fotografies de l'estat actual de la urbanització clicant aquí

Arenys de Munt, juny 2016

Des de GUSAM s.a. es va realitzar la tramitació necessària per tal que l'edifici de la Cooperativa passés a titularitat municipal.

Amb posterioritat es va encarregar un projecte constructiu el qual es troba acabat així com també adaptat al nou CTE.

En l'actualitat s'estan estudiant fórmules de finançament per a l'execució d'aquest projecte.

Arenys de Munt, a 31 de desembre de 2009

Façana


 

La Deixalleria municipal mancomunada d´Arenys de Mar, Arenys de Munt i Sant Iscle de Vallalta es troba situada al Carrer Can Bernat 61, del polígon industrial Torrent d´en Puig, a Arenys de Munt.   Veure mapa

 
Horari
De Dilluns a Dissabte:Matins de 9 a 13 h i tardes de 16 a 18 h.
Diumenge:Matí de 10 a 14 h.

Podeu consultar aquí el calendari anual de la Deixalleria municipal mancomunada.

Telèfon
93 793 89 85
Qui en pot fer ús?

La deixalleria és un servei gratuït per a tots els ciutadans dels municipis esmentats.
També pot ser utilitzada per a quantitats reduïdes procedents de comerços, oficines i petites empreses. En aquest cas, podeu consultar la tarificació pública en aquest enllaç.

Les indústries no poden fer ús d'aquest servei. Han de tenir els seus propis mecanismes de gestió de residus, a través de gestors autoritzats per l'Agència de Residus de Catalunya.

Què hi podem dur?

La deixalleria recull:

Residus ordinàris  

Vidre pla (no envàs)
Paper i cartró
Ferralla
Plàstic (No envàs)
Fusta
Tèxtil (Roba i calçat)
Voluminosos: mobles, sofas, matalassos i altres
Restes de poda o jardineria
Runes
Cables elèctrics
Metalls
Envasos lleugers
Ampolles de vidre
Olis de cuinar (oli vegetal)
Altres residus valoritzables 

Residus especials

Bombetes i fluorescents
Piles i bateries
Residues especials en petites quantitas: dissolvents, pintures, vernissos, aerosols, bases, àcids...
Electrodomèstics amb CFCs
Residus d'aparells elèctircs i electrónics (RAEE): ordinadors, petits electrodomèstics, aparells electrònics, telèfons mòbils...)
Olis lubricants (oli mineral)
Radiografies
Xeringues, agulles i puntxnats (domiciliàris)
Tòners i tintes
Altres residus especials

Com funciona?

La instal·lació consta de diferents tipus de contenidors identificats per poder classificar i separar els residus ordinaris i, a més, d'un recinte tancat i aïllat, específic per emmagatzemar residus especials.

Els usuaris accedeixen amb els seus vehicles fins al espai de descàrrega i, estacionant davant del contenidor adequat, dipositen els residus. Aquesta acció és  supervisada per l'encarregat de la instal·lació, que a més de dur un registre dels residus que entren, informa a l'usuari d'on cal dipositar-los, assegurant així la correcta gestió dels materials aportats.

Per tal d'evitar abocaments incontrolats, el recinte es troba tancat i consta d'una oficina de recepció amb un horari concret d'obertura al públic.

 

En els següents enllaços es pot consultar els resultat de l'explotació de la deixalleria dels darrers anys:

Memòria_2022 - Memòria_2021 Memòria_2020 - Memòria_2019 - Memòria_2018 - Memòria_2017 - Memòria_2016 - 
Memòria_2015  -   Memòria_2014

Aigües d'Arenys va iniciar la seva activitat l'1 d'octubre de 2011.

S'està treballant en el desenvolupament d'una pàgina web pròpia: www.aiguesdarenys.cat

  2007

2008

  2010 - 2011

 

imatgeL'any 2008 va finalitzar la construcció d'una nau situada a la zona Industrial de Can Victoriano.
 
Actualment GUSAM s.a. gestiona en règim de lloguer, dues activitats industrials en aquest recinte.
 
Arenys de Munt, juny 2016

GUSAM s.a. va ser declarada administració actuant per part de l'Ajuntament d'Arenys de Munt en data 01/02/05.

imatge

El Pla Parcial va aprovar-se definitivament per part de l'Ajuntament d'Arenys de Munt el 16 de gener de 2007.

La situació dels treballs és la següent:

Projecte de reparcel·lació: s'ha aprovat inicialment el projecte. Actualment s'està en procés de resolució de les al·legacions presentades i tramitant l'aprovació definitiva.

Projecte d'urbanització: Els treballs es troben aprovats definitivament.

Arenys de Munt, octubre de 2010

GUSAM s.a. va ser declarada administració actuant per part de l'Ajuntament d'Arenys de Munt en data 15/05/07, tot i que aquest acord quedava condicionat a l'aprovació d'una modificació puntual del Pla General en tràmit.

imatgeAquesta modificació puntual va aprovar-se per part de la Direcció General d'Urbanisme de la Generalitat en data 29/01/09.

Els treballs inicials de redacció del Pla Parcial s'iniciaran en el moment en què es disposi de dotació pressupostària.

Arenys de Munt, octubre de 2010

GUSAM s.a. va ser declarada administració actuant per part de l'Ajuntament d'Arenys de Munt en data 07/10/2003.

imatgeEl Pla Parcial d'aquest sector va aprovar-se definitivament per la Comissió Territorial d'Urbanisme de Barcelona en data 13 de desembre de 2007.

El projecte de reparcel·lació va aprovar-se definitivament per part de l'Ajuntament d'Arenys de Munt en data 21 de juliol de 2008 i va ser inscrit al Registre de la Propietat d'Arenys de Mar el mes d'agost de 2009.

El projecte d'urbanització també esta finalitzat. L'aprovació definitiva es va realitzar el dia 21 de juliol de 2009.

Actualment s'està treballant de forma consensuada entre GUSAM s.a., una representació dels propietaris del sector i l'Ajuntament d'Arenys de Munt en l'optimització del projecte d'urbanització, en el marc d'un conveni urbanístic de col·laboració entre totes les parts.

(Podeu accedir a més noticies del sector)

imatgeAl llarg de l'any 2008 i 2009 van efectuar-se les obres d'urbanització del sector. Aquesta unitat d'actuació es troba recepcionada per l'Ajuntament i tancada definitivament.

Arenys de Munt, maig 2015

Vegeu més noticies de l'UA7 Rial de la Rectora

GUSAM s.a. va ser declarada administració actuant en aquest sector per part de l'Ajuntament d'Arenys de Munt en data 04/11/04.
 

imatge

 A 31 de desembre de 2009 s'havien finalitzat tots els tràmits administratius previs per a poder procedir a l'adjudicació de les obres.

Posteriorment es van modificar els projectes per tal de preservar les cases de Can Globus. El nou projecte de reparcel·lació es troba aprovat i inscrit en el Registre de la Propietat. El nou projecte d'urbanització també es troba aprovat definitivament.

Durant l'any 2015, i coincidint amb les obres d'urbanització de la Riera, s'ha realitzat una fase prèvia d'obres d'urbanització a la UA10. L'execució de la resta del projecte resta a l'espera de consensuament amb la propietat.

Arenys de Munt, juny 2016

Contingut sindicat